Plánování a nákup médií

Jaká média vybrat?

Co je v dnešní době nejefektivnější? Jaká média vybrat? Jsou offline média (tradiční média jako televize, rádio, tisk, venkovní reklama) ještě vůbec efektivním marketingovým nástrojem? Často se nás na tyto otázky naši klienti ptají. Podle výzkumů, stále ještě vedou právě offline média, ale podíl vložených investic do online médií rok od roku stoupá a navíc online média jsou stále levnější variantou. Exkluzivní značky najdeme spíše v časopisech nebo televizi zatímco pro e-shopy je zcela jednoznačně vhodným médiem právě internet. Je nutné vždy zvážit cílovou skupinu konkrétních produktů a služeb. Zjistit potřeby našich zákazníků, jejich nákupní chování, možnosti inzerce v daných médiích.

Líbí se nám výrok, že největší hity vznikají v rádiu. Tedy, že pokud se písnička hraje v rádiu bude z ní hit. Můžeme to převést na Vaše výrobky či služby a budování brandu a zeptat se jestli toto umí i internet?  

Je potřeba vidět produkty a služby v širších souvislostech a tomu přizpůsobit mediální mix s ohledem na finanční možnosti a marketingové cíle.

Specializujeme se zejména na rádia a billboardy v České republice a na Slovensku. Analyzujeme data z trhu a dokážeme na základě cílové skupiny vybrat nejvhodnější média. 

Zajistíme Vám také produkci reklamních spotů do rádií včetně autorských práv.


Máte zájem o nezávaznou konzultaci?

Zanechte nám svůj kontakt a my se Vám ozveme co nejdříve