Marketingový plán

Marketing pro malé a střední firmy

Jak udělat marketingový plán?

Marketingový plán si každá společnost stanovuje dle svých cílů s ohledem na rozpočet, který může investovat. Stále se však setkáváme s tím, že některé firmy nemají žádný nebo jen velmi nepřesný marketingový plán. Fungují tak, že pokud jim "někdo" nabídne "něco" za dobrou cenu, tak do "toho" investují peníze a čekají co bude. Když se jich pak ptáme jaké mají výsledky, tak často nevědí, že mají nějaké výsledky měřit. Maximálně sledují jestli se jim zvedly prodeje, ale v porovnání s čím? Ale těžko může kdokoliv vyhodnotit jakoukoliv reklamní aktivitu bez toho, aby si na začátku stanovil cíle.

K tomu abychom mohli navrhnout marketingový plán pro Vás je nutné osobní setkání, kde si řekneme jaké jsou Vaše cíle, co očekáváte, jaké jsou Vaše finanční možnosti. Budeme chtít vědět co nejvíce o Vašich produktech nebo službách, bez toho to také nepůjde:-)

Možná se budeme ptát až moc, ale věřte, že to děláme jen proto, abychom vše správně zpracovali a předložili Vám marketingový plán, který splní předem stanovené marketingové cíle.

Máte zájem o nezávaznou konzultaci?

Zanechte nám svůj kontakt a my se Vám ozveme co nejdříve